+45 42427287
kontakt@sats-kbh.dk

Opslag

1 okt 2015

SATS har fået ny hjemmeside

/
Udgivet af
/
Kommentarer0

Som de fleste nok har bemærket, har SATS fået ny hjemmeside. Hertil kommer en ny visuel profil og en lang række nye funktioner. Disse nye funktioner gør bl.a., at det er blevet nemmere at holde styr på ens medlemskab, tilmeldinger, tidligere kurser, kursusbeviser mv., samtidig med at det også gør det nemmere for arrangører at holde styr på tilmeldinger og kursusinformation.

Oprettelse af bruger

For at kunne give mulighed for alle de nye funktioner har det dog været nødvendigt at fjerne hele den gamle side og lave den nye hjemmeside på en helt ny platform. Det er derfor sådan, at alle brugere fra den gamle side er blevet slettet, og man skal derfor selv oprette en ny bruger på hjemmesiden.

Alle brugere fra den gamle side er blevet slettet, og man skal derfor selv oprette en ny bruger på hjemmesiden.

Oprettelse af en bruger er forholdsvist nemt, og det vil derefter være muligt at tilgå sin egen personlige profil ved at klikke på ens navn i øverste højre hjørne efter login. Via ens profil kan man se sine tilmeldinger, kursusbeviser, badges m.m. Bemærk desuden at kontingentperioden går fra 1. september – 31. august, og at man derfor i forbindelse med oprettelsen af sin nye bruger skal betale kontingent for den kommende sæson.

Opret Bruger

Opret en bruger på SATS’ hjemmeside ved at klikke på “Tilmeld” i øverste højre hjørne af siden og derefter udfylde felterne og klikke på “Opret Bruger” 

Betal Kontingent

Log ind og betal kontingent på den viderestillede side eller ved at følge linket i oprettelsesamailen til kontingentsiden

Brug SATS

Herefter er du bekræftet som medlem af SATS og kan deltage/tilmelde dig alle de spændende arrangementer, som der afholdes i SATS.

Kursusinformation, tilmelding & kontakt

For at gøre det nemt at se hvilke kurser og arrangementer, der afholdes i SATS, er der på siden en oversigt over kurser og en kalender. Under hvert kursus kan man finde information om selve kurset/eventet samt en beskrivelse. Kursusinformationen indeholder navn på kontaktansvarlig (hvortil man man tilgå kontaktinformationer ved at klikke på navnet), type, dato, tidspunkt, sted, krav, salgsstart, antal pladser og pris. Hvis noget af denne information mangler vil det sandsynligvis være fordi, det ikke er fastsat endnu. F. eks. kan man pt. ikke se dato for “Besøg på Akutlægebilen”, da denne endnu ikke er fastlagt.

Via kursussiderne kan man også tilmelde sig kurser og herefter gå til betaling af et evt. deltagergebyr. Bemærk at man ved manglende betaling hurtigt vil få annulleret sin tilmelding, således at pladsen kan tilgå en anden. Vi har desværre også set os nødsaget til ikke at operere med ventelister på vores regulære kurser længere, da det simpelthen er for administrationstungt. Det vil i fremtiden være sådan, at tilkomne ledige pladser vil blive meldt ud via FB og så herefter gå til først tilmeldte.

Kontakt vedrørende et kursus kan med fordel gå til den kontaktansvarlige på kurset. Den kontaktansvarliges kontaktinformationer findes ved at klikke på deres navn under kursusinformationen, hvorefter man vil komme til deres profil på siden.

 

Vi håber, at alle vil få stor glæde og gavn af den nye hjemmeside.

Skriv en kommentar